بنابر خبرهای اعلام شده، نابسامانی
کارکرد نسخه موبایل رایتل من» و دیگر برنامه های کاربردی
iOS
به گزارش روابط عمومی رایتل؛ طبق اعلام معاونت فناوری اطلاعات رایتل، کاربران سیم کارت اعتباری و دائمی رایتل و دارندگان تلفن های همراه اپل می توانند نسخه وب اپلیکیشن های رایتل نظیر رایتل من و تلویزیون همراه رایتل را به صفحه اصلی تلفن همراه خود منتقل کرده تا امکان دسترسی راحت تر و همیشگی تا زمان رفع دایمی مشکل پیش آمده فراهم باشد، برای این منظور کافیست مراحل زیر را انجام دهید:
پس از مشادهده وب سایت های اشاره شده، آی میانی پایین صفحه مرورگر را انتخاب کنید (آی Share)
گزینه Add to home screen را انتخاب کنید و سپس گزینه Add را بزنید.
با این اقدام، سامانه تحت وب اپلیکیشن های ذکرشده در صفحه اصلی تلفن همراه شما قرار گرفته و از این پس می توانید از خدمات و امکانات برنامه ها استفاده نمایید.
دسترسی به امکانات نسخه iOS اپلیکشین رایتل من ازطریق نسخه وب
مشکلات پیامکهای تبلیغاتی تلفن همراه کی به پایان میرسد؟
سیم کارت های رُند و مرتب شاتل موبایل بدون حراج وارد بازار شد
عرضه اپلیکیشن «ایرانسل من» توسط ایرانسل
هدایای ویژه کاربران سیم کارت های شاتل موبایل در شب یلدا
حمایت اپراتور همراه اول از تولیدکنندگان گوشی هوشمند ایرانی
تماس تلفنی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان رایگان شد
نسخه ,رایتل ,های ,وب ,تلفن ,امکانات ,نسخه وب ,تلفن همراه ,را انتخاب ,انتخاب کنید ,و امکانات
درباره این سایت